RE: Nářadí: přímočarka

Vladimir vladimir na hkfree.org
Úterý Březen 29 09:31:43 CEST 2022

A co na to manželka ?

Vladimír

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Poucha
Sent: Tuesday, March 29, 2022 8:30 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Nářadí: přímočarka

Zdravím,

tak každý máme jiné zvyky... Když mám uříznout poličku doma, položím ji na židli, vezmu mafla (zabírá podobně místa), jeden rychlý čistý řez a je hotovo.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com <mailto:pavel.poucha na papouch.com>
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod

Papouch production s.r.o. - výroba