RE: Nářadí: přímočarka

Pavel Urbančík hw na itherm.cz
Úterý Březen 29 09:01:02 CEST 2022

On asi každý pracuje s tím co má a s čím se mu dobře pracuje., za mě je zase nejlepší na takové řezy pokoska, s ostrým kotoučem je to jako říznuté laserem, včetně pravých úhlů.

Mafl beru primárně jen na dlouhé řezy.

Na řezání přímočarkou rád používám plátek se zoubky dolů, lícová strana je pak pěkná a bez otřepů. Nebo občas plátek s předřezem.

Pavel

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Poucha
Sent: úterý 29. března 2022 8:30
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Nářadí: přímočarka

Zdravím,

tak každý máme jiné zvyky... Když mám uříznout poličku doma, položím ji na židli, vezmu mafla (zabírá podobně místa), jeden rychlý čistý řez a je hotovo.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com <mailto:pavel.poucha na papouch.com>
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod

Papouch production s.r.o. - výroba