Re: Nářadí: přímočarka

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Úterý Březen 29 08:29:48 CEST 2022

Zdravím,

tak každý máme jiné zvyky... Když mám uříznout poličku doma, položím ji na
židli, vezmu mafla (zabírá podobně místa), jeden rychlý čistý řez a je
hotovo.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba

po 28. 3. 2022 v 20:36 odesílatel Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>