Re: Nářadí: přímočarka

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Březen 28 20:36:43 CEST 2022

Když jste v panelaku tak jste rád i za tu primocarku. Když potřebuji přesný
řez tak si zajdu do OBI. Seriznout polici, která je uvnitř skříně není s
primocarkou žádná tragédie a manželka je spokojená, že už je to konečně
hotové:-). Když se použije lepící paska tak to ani neni okousane a když se
jrste použije vodící lišta tak je to i rovné. Ano jsou na to vhodnější
nástroje, ale take to chce vhodné prostory.