Re: Nářadí: přímočarka

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Březen 28 11:22:12 CEST 2022

Jak se tu psalo. Je to universální pila. Pokud budu potřebovat polici a vím
už jaké rozměry tak si zajdu do OBI. Ale když budu potřebovat někde
vyriznout otvor nebo už hotovou polici lehce pririznout nebo poupravit
nekde něco kde nezáleží na jednom milimetru tak je ta primocarka dobrá a ve
skříni moc místa nezabere.

Jak se tu psalo o bateriich a pohotovosti nářadí tak jsem to myslel tak, že
treba s aku vrtackou sem tam doma něco vyvrtam nebo prisroubuji (párkrát za
mesic) a když pak přijde na delší práci v kuse tak baterka většinou chcipne
v průběhu práce. Není to tím, že by se sama vybila, ale prostě tím jak se
to používá občas a pak nárazově tak ji před tim zapomenu dobít... U té
vrtačky se to ještě snese (i když to nastve), ale nějak si to nedokážu
představit u aku primocarky kdy chcipne baterie pár cm před koncem řezu.
Předpokládám její využití jednou za delší dobu (doma, zadne courani) a to
se mi prostě nevyplatí k ni kupovat další baterku, starat se o ně... takhle
to kdykoliv strcim do zásuvky a jedu. Na montáže a časté používání baterie
smysl dává, ale když to člověk vytáhne jednou za čas tak v tom akorát budou
lezet peníze a provoz bude něco stát (treba po čase výměna baterie).

Na "modry" Bosch se podívám, ale obávám se ceny pro takové to hobby
použití. Není jeste "tmavě zeleny" Bosch? I když co jsem koukal na to video
kde porovnával Bosch, Makitu a Milk něco tak zrovna ten zeleny Bosch nic
moc (ukos) a i ta Makita také žádná sláva. Ale to byly pily na baterie. U
kabelu to treba bude jiné.