Re: OT: Cestování vlakem v polsku

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Březen 25 21:05:26 CET 2022

Vlaky co jedou přes hranice, mají ještě speciální režim. Teď jsme cca
měsíc zpět jeli lůžkovým Varšava - Olomouc a bylo to naprosto super.
Teda ten pocit, když jsem uondanej po celodenním chození ve Varšavě se
složil večer na postel ve vlaku byl k nezaplacení.

Ale to byl vagon ČD, takže jízdenky se daly rozumě koupit přes ČD.

Petr