Re: OT: Cestování vlakem v polsku

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Sobota Březen 26 17:08:14 CET 2022

Jizdenky v pl se zacinaji prodavat par tydnu pred odjezdem. O ty patecni
je boj, lidi sedi u kompu a o pulnoci zacinaji nakupovat. Pro tolik lidi
nemate sanci sehnat volne mista, lepsi je objednat autobus.

Jinak tohle je ukazka selhani Evopske ekologie. Na Mazury za Slezska
jezdi plno lidi, ale vlak zadny. Podobně chybi rozumne spoje z Ostravska
do Katowic a Krakowa. Levnejsi je taxik nez MHD. Posledne autobus z
letiste 2x 450 Kc + 4 hodiny cekani, nebo taxik za 1200 Kc.

Michal Gregor