OT: Cestování vlakem v polsku

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Březen 25 21:00:19 CET 2022

Boli sme pred par rokmi vlakom zo severneho Slovenska vo Warszawe, s
prestupom v Bohumine. Zasli sme na stanicu, nechali sme si najst spoje a
rovno kupili spiatocne listky aj s miestenkami (miestenky len na polsky
vlak). Vsetko, vratanie cestovania prebehlo bez problemov.

Co ma zaujalo, ze ten polsky vlak (myslim Vieden - Warszawa) bol na
casti trasy oznaceny ako rychlik a na casti ako IC (prip. polsky
ekvivalent, uz nepamatam). A naozaj z Bohumina na cca 1/3 trasy stal
X-krat a potom to rozbehol na 160km/h (mal som GPS, ktore v ich vagonoch
malo signal) a do Warszawy stal uz asi len raz.

miro