Kviz na stredu: meranie analyzatorom spektra

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Březen 23 17:17:17 CET 2022

Ale to jistě. Samozřejmě že v podobném případě vyzve toho, s kým nemá
problém, aby chvíli mlčel.
A že má vysílačka PTT je samozřejmé. Jde ale o to, co se děje v době kdy
je PTT stisknuto, ale mluvčí je zticha.

PL