Hybridni menic komunikace

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Březen 20 16:28:36 CET 2022

Vůbec nevím co připojujete, kam a jak.

Ale pokud je tam Modbus, tak z toho plyne následující:
Modbus je sběrnice typu dotaz-odpověď. Vše řídí Master. Slave drží hubu
a poslouchá, mluví až na dotaz Mastera (něco jako ideální manželka).
Pokud to samo nijak nekomunikuje, tak to zařízení bude Slave.
Musí k tomu existovat nějaký "slovník" jednotlivých registrů, protože
Modbus nemá žádný univerzální mechanismus, jak by se to dalo zjistit
on-line.
Takže bych pohledal nějakou dokumentaci, musí k tomu existovat (pokud to
má být schopno spolupráce i se zařízením někoho jiného než je výrobce).

PL