Hybridni menic komunikace

Neděle Březen 20 15:08:59 CET 2022

Dik za info, ted me jeste vrta hlavou jedna vec - kdo je aktivni v te
BMS komunikaci? Podle popisu protokolu, ktere jsem nasel to vypada, ze
aktivni by mel byt menic.
Tenhle ma podle nejakych informaci 4 komunikacni kanaly, USB-VCP, RS232
- tam funguje ten protokol PI30 i kdyz jen pro cteni dat.
RS485 - tam namerim rezistor 120R ale na osciloskopu zadny pokus o
komunikaci
mozna CAN - tam je taky odpor 120R ale zase zadne klidove napeti, coz je
divne, prevodnik mam v praci ale osciloskopem zadny pokus o komunikaci
nepozoruju.

Nastavil jsem typ baterie Fld, coz by mela byt s podporou BMS a hlasi to
varovani asi 2s po zapnuti
39 - BMS komunikace ztracena
Ted je otazka, jestli to ceka, ze prijdou nejaka data, nebo by si je mel
menic aktivne cist?

No nic, beru sroubovak, jestli je to vubec komplet osazene ;-)