Re: Vodotěsnost Pixel 2 XL

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Březen 19 16:16:08 CET 2022

Timexu, nebo Quiksilveru bych ty m taky věřil. Bude to jsou spíš
jednotky SI vs CN:-)
U kalórií mi slečna jednoho podnájemníka vysvětlila, že jsou malé a
velké a ty velké se píší s velkým C a asi platí Cal=kcal.
Pro mě o důvod víc, proč preferovat MJ, nebo kWh:-)
Zrovna jsem jich sněd cca 1,1 tedy Studentskou pečeť plné velikosti:-)

No co, do léta zatím času dost, ale možnost plavat s telefonem by se mi
hodila. Ten 1 m z IP67 by cca stačil, ale 30 min jsem schopen bez
problému překročit víc než dvojnásobně. A jak s četností opakování? Aneb
smí se těch 30 min potopení opakovat 1 denně, nebo stačí po půlhodině
plavání, uprostřed rybníka, vyndat telefon, zamávat s ním nad hlavou a
pokračovat další půlhodinu? :-)

PH