Re: Vodotěsnost Pixel 2 XL

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Březen 19 15:55:21 CET 2022

Jsem sice celoživotní bezbřehý optimista, ale tak velký optimista, abych
věřil "hodinářským metrům", zase ne.
Kdysi dávno, když jsem se začal potápět, tak jsem ještě nosil hodinky.
Měl jsem digitálky Casio, měly na sobě napsáno 50 nebo možná 100m. Víc
určitě ne.
První ponory sice nebyly hluboké, ale v nějakých 30m jsem je měl určitě.
A hodinky si toho sni nevšimly.

Kdežto čínské tržnicové s nápisem ve velkých stovkách metrů se utopily i
při mytí rukou.

Takže Casio-metry bych řekl, že jsou SI. Casio je tím známé.
Kdežto ne-Casio hodinářské metry nemají nic společného s metry jako
jednotkami SI.

Stejně jako třeba kalorie v dámských časopisech nemají s fyzikálními
kaloriemi nic společného.
Tam si přečtete, že tabulka čokolády má 500 kalorií, což byste jen
bazálním metabolismem spálil za chvíli.
Jenže ono to je reálně 500 kilokalorií.
Tady to bude naopak. Ty hodinářské metry budou možná odpovídat tak
centimetrům (když jde dobře).

U mobilu netuším.
Teď zrovna mám nový Samsung, píšou tam taky IP67.
Zatím jsem si všiml jen toho, že šuplíček pro SIM kartu je asi celkem
slušně těsněný gumovým kroužkem.
Děr na těle to má ale hodně, včetně třeba 3.5mm jacka nebo USB. Jak je
to těsněné uvnitř mi tedy není jasné.

PL