Re: OT: xiaomi kolobehna - nutnost instalace aplikace na odblokovani (prvni pouziti)

iko iko.ikoon na gmail.com
Pátek Březen 18 20:29:30 CET 2022

Na to aby fungovalo to BT na mobile je treba povolit tu polohu. Gogel to tak vymyslel. Bez polohy nejdu vyhladavat BT.

Dňa 18. marca 2022 18:43:10 SEČ používateľ "sam.hw" <sam.list.hw na gmx.com> napísal: