OT: xiaomi kolobehna - nutnost instalace aplikace na odblokovani (prvni pouziti)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Březen 18 21:59:55 CET 2022

ještě možná informaci - spousty věcí ( apk) neběží bez zapnuté GPS, přičemž
ale ta GPS nemusí být chycená.
Já mám třeba oblíbenou apku Wifi Network Analyzátor a ta bez GPS nejede.
Ale nemusí mít polohu, GPS nemusí být chycené.

Protože ale používám často právě tu apku FAKE GPS, která přehazuje
aplikacím "mojí zadanou polohu" ( je třeba v režimu ladění povolit)  tak se
před časem stalo, že wifi network analyzátor vyhodil hlášku něco jako že
Google nebude logovat stanice SSID a nebude je asociovat s polohou, neboť
se ve stejné sestavě vyskytují na více různých místech. A že se jedná o
chybu.