OT: xiaomi kolobehna - nutnost instalace aplikace na odblokovani (prvni pouziti)

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Březen 18 18:43:10 CET 2022

Zddravim,

tak jenom pro informaci o statusu: vyhrabal jsem nejaky stary mobil, na routeru udelal guest wifi, co jde jenom ven,
zalozil email, nainstaloval aplikaci a postupoval jsem 'podle prikazu' (jak znelo v navodu).

dal jsem se uz vsak nedostal: zarizeni (kolobehna) se ma (podle 'prikazu' aplikace) sparovat s mobilem bres BT.
ale neudela to ...
BT je funknci - kluk ma BT sluchatka.

takze v pondeli budu muset kontaktovat prodejce.

1. proc kupujici nejsou na webu upozorneni, ze k aktivaci zarizeni je potreba mobil
2. proc to v navode neni explicitne napsany postup
3. a jak je mozne, ze navzdory splneni vsech kroku neni mozne zarizeni pouzivat

to uz je opravdu skoro jako dotaz na COI.

hezky vikend

  Sam