OT: xiaomi kolobehna - nutnost instalace aplikace na odblokovani (prvni pouziti)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Březen 18 05:22:14 CET 2022

Co to znamená vynucovaný přístup k informacím? Kde to má jakou hranici? To
že dnešní nová auta mají uvnitř SIM a v podstatě mohou být on-line je také
vynucovaný přístup k informacím? Že váš operátor (  i Google Google) loguje
vaší pozici prakticky neustále je také něco vynucovaného nebo ne...
Podotýkám, že pro správnou funkci vozu, mobilu nic z toho není třeba..