OT: xiaomi kolobehna - nutnost instalace aplikace na odblokovani (prvni pouziti)

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Březen 17 22:07:42 CET 2022

Zbytečně bych to nedramatizoval, stačí už ten mobil, který o sobě bonzuje po připojení do internetu až až a to nemyslím šmíráka Googla, ale i samotný mobil výrobci toho posílá víc než dost, nejen ty čínský značky, ale i Samsung a podobně. Vypnout to zcela nejde, jediná cesta je instalace alternativní rom a to umožňuje docela málo mobilů.
Osobně tipuju, že stačí nainstalovat, aktivovat a smazat, ale synátor určitě bude chtít mít v mobilu statistiky a podobný blbosti, takže si tu aplikaci určitě nechá... :-)

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of sam.hw
Sent: Thursday, March 17, 2022 8:21 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: xiaomi kolobehna - nutnost instalace aplikace na odblokovani (prvni pouziti)

Zdravim,

prave proto se ptam, jestli se s tim uz nekdo setkal.
jasne, jednorazova aktovace - ok. pak bych aplikaci vymazal.
akorat nejsem si jisty, jestli to nebude chtit z casu na cas nejake overeni (neco jako casove expirujici certifikace).

nebyl jsem na to nachytany (kdo by taky), tak mne to proste nadzvedlo.

:)