OT: xiaomi kolobehna - nutnost instalace aplikace na odblokovani (prvni pouziti)

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Čtvrtek Březen 17 20:21:22 CET 2022

Zdravim,

prave proto se ptam, jestli se s tim uz nekdo setkal.
jasne, jednorazova aktovace - ok. pak bych aplikaci vymazal.
akorat nejsem si jisty, jestli to nebude chtit z casu na cas nejake overeni (neco jako casove expirujici certifikace).

nebyl jsem na to nachytany (kdo by taky), tak mne to proste nadzvedlo.

:)

  Sam