OT: xiaomi kolobehna - nutnost instalace aplikace na odblokovani (prvni pouziti)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Březen 17 20:16:10 CET 2022

Já sice nejsem nějak extrémně paranoidní, ale ten vynucovaný přístup k
informacím, které objektivně nejsou potřeba, mi taky docela vadí.
Pokud by to zprovoznění koloběžky znamenalo nějakou jednorázovou
aktivaci, tak to bych asi zkousnul.
Pokud by ale i další provoz byl nějak podmíněný trvalým přístupem, tak
bych asi vyrobil nějakou neopravitelnou závadu koloběžky.

PL