OT: xiaomi kolobehna - nutnost instalace aplikace na odblokovani (prvni pouziti)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Březen 17 20:06:00 CET 2022

Přesně tak, obecně jsou lidi paranoidní a přitom jim nevadí platby kartou ,
logování RZ vozu,
veřejné kamery a spousty dalších věcí...nemluvě o e-mailech, FB a spousty
dalších soc. sítích....
Také mám rád soukromí, ale že nějakej Číňan uvidí teplotu v obýváku, nebo
zapnutí zásuvky mě vážně nevadí...

=========================

Jen pro odlehčení a dokreslení stavu  takový příběh " ze života" :-)

Haló, Pizza Giovanni?

 - Jistě pane, ale nyní jsme Google Pizza.

 Sakra, spletl jsem si číslo, omlouvám se.

 - Nikoli pane, Google koupil pizzerii Giovanni.

- Ok, mohu si tedy objednat?

 - Jistě pane, dáte si jako obvykle?

- Jak, jako obvykle? Vy mě znáte?

Přihlédnu-li k vašemu číslu telefonu, které se mi zde zobrazuje, objednal
jste si za posledních12 týdnů 12x pizzu quatro formagi, s přídavkem
chorizza

- Ano to souhlasí....

 Mohu vám k tomu nezávazně, jen na vyzkoušení, učinit nabídku naší nové
pizzy? Tentokrát doporučujeme pizzu s fenyklem, tomaty a salátem!

- Ne! V žádném případě, mám hrůzu ze zeleniny…, děkuji.

- Ale váš cholesterol není nejlepší...!?!

 Co vy o tom můžete vědět?!

 Z vašich minulých mailů na Seznamu, kdy jste konzultoval výsledky rozboru
vaší krve s vaším lékařem…?!? Máme tady výsledky za posledních 7 let.

 Ok, ok, ale já nechci vaší zeleninovou pizzu. A na zvýšený cholesterol
beru pravidelně léky.

 To ano, ale neberete je dostatečně pravidelně!

- Jak to můžete vědět?

- Protože poslední krabičku léku s 30 pastilkami, jste zakoupil před čtyřmi
měsíci v lékárně U Salvátora, na Karlově náměstí č. 3, v Praze 2.

- Koupil jsem si jiné balení potom..., v jiné lékárně.

- Ale to nefiguruje na vašem bankovním výpisu z karty.

- Platil jsem hotově!

 Ale na vašem bankovním výpisu není žádný výběr hotovosti v poslední době!

- Jistěže, proč by měl? Mám i jiné příjmy.

- Ale ty nefigurují na vašem daňovém přiznání..., takže chcete říci, že
máte příjmy nelegální, které nedeklarujete?

 TO BY SNAD STAČILO! Přivezete mi objednanou pizzu, nebo jdu jinam!

 Zajisté pane, k vašim službám, omlouváme se, ale naše poznámky a postřehy
vám sdělujeme pouze pro vaše dobro…, abyste se cítil spokojeně, že je o vás
pečováno. Ostatně na kterou hodinu vám máme pizzu dodat?

- Manželka se vrací z Pardubic kolem 19 hodiny, takže na 20. to bude
nejlepší…, děkuji.

- Mohu si dovolit malé doporučení?

- Samozřejmě.

- Pouze s vaším dovolením...

- Poslouchám vás.

- Vaše žena nemůže být doma kolem 19 hodiny, protože je právě 18 hodin 15
minut, a vaše  žena platila přesně v 18 hod. svojí platební kartou jedny
Rolexky v hodinářství Halada   v Chrudimi.

 Proboha jak to můžete vědět?

 Protože stejnou kartou, ostatně registrovanou na váš soukromý účet ve
Švýcarsku, platila dnes ráno v Chrudimi ve čtyřhvězdičkovém hotelu účet za
dvoulůžkový pokoj. Nocleh za 3 dny.Ostatně  jako účty z hotelové
restaurace. Vždy za dvě osoby. Stále stejnou kartou.

 Mohl bych prosím vědět v jaké výši byly ty útraty a kolik bylo celkem z
našeho švýcarského účtu odepsáno?

 Nikoli pane, lituji. Takové údaje vám nemůžeme sdělit! Zakazuje nám to
směrnice GDPR.Musíme především respektovat soukromí klientů a občanů

 TO BY SNAD STAČILO!! Strčte si tu vaši pizzu do prdele! Mám dost Googlu,
Facebooku, Twitteru  i Whattsapu…, opevním se na pustém ostrově, kde NEBUDE
ŽÁDNÝ internet, žádný chytrý telefon, ani počítač. Zvláště tam nebude ani
živáčka, který by mě mohl sledovat, Špióni a podávat o mě informace!

 Jistě plně vás chápu, pane…, ale informace kterými disponujeme, jste na
sebe prozradil vy sám, nebo jste dal k jejich sdílení souhlas. Ostatně na
pustý ostrov se s občankou EU nedostanete! Takže si musíte obnovit pas,
protože ten váš je propadlý už 5 let a 4 dny….

čt 17. 3. 2022 v 19:54 odesílatel Jaroslav Buchta <