OT: xiaomi kolobehna - nutnost instalace aplikace na odblokovani (prvni pouziti)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Březen 18 11:28:19 CET 2022

Ano. Pokud to nemá nějaký skutečný důvod.
Operátor vaši polohu musí znát minimálně proto, aby věděl, která buňka
vás má obsluhovat.
Ale Google už ji znát nemusí. Proto rád oželím "zpřesnění polohy", které
znamená bonzování mé polohy.

U aut to má smysl jen v případě nehody. Já ale auto se SIM nemám, tak to
zatím neřeším.

Na mobilu jsem dlouho používal alternativní SW. Teď mám pár dnů nový
mobil s oficiálním SW od Samsungu.
Zatím to funguje tak, že každý den nejmíň jednou nebo 2x furt něco
aktualizuje.
Pokud to tak bude dělat ještě týden, tak začnu řešit, jestli na tento
mobil lze nainstalovat alternativní SW.

Ale určitě nechci zabřednout do nějakých nekonečným debat o velkém
bratrovi atd.
Odpovídám jen proto, že jste na můj post zareagoval otázkou.
A mimochodem z odesílání informací do Číny mám míň blbý pocit než z
odesílání dat na opačnou stranu
nebo lokálně k nám.

PL