OT: xiaomi kolobehna - nutnost instalace aplikace na odblokovani (prvni pouziti)

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Čtvrtek Březen 17 19:46:00 CET 2022

Zdravim,

jasneze ma svuj mobil ... ale nevim proc by mel sdilet cokoliv s kymkoliv.
vcetne polohy, tlf cisla, emailu, atd.
ani pro kuchynske spotrebice nemam wifi funkce spojazdnene (pro troubu, ani pro mycku) a to je protim osvedcena a spolehliva firma.
natoz pro produkt firmy, co je znama spiclovanim.

ja taky ziju - i kdyz podobne veci opravdu resim
(a to nejsem paranoik, akorat si vybiram, jake informace od nas z domu lezou ven)

:)

  Sam