OT: xiaomi kolobehna - nutnost instalace aplikace na odblokovani (prvni pouziti)

Čtvrtek Březen 17 19:33:30 CET 2022

A to kluk nema svuj telefon? Urcite ta appka bude mit nejake uzitecne
funkce pro tu kolobezku a vetsine lidi sdilet tyto informace s Cinanem
nijak nevadi. Objektivne vzato, ani u jinych apllikaci to moc neresim a
stale ziju.