OT: xiaomi kolobehna - nutnost instalace aplikace na odblokovani (prvni pouziti)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Březen 17 19:53:28 CET 2022

Ale vždyť to sdílení polohy nemusí být zapnuté - potažmo vypnuté GPS....
některé apky prostě polohu chtějí.
Já používám fake GPS a posílám polohu jakou chci já.
Google je ze mě asi na prášky, protože z  Las Vegas do Ostravy jsem se
přesunul za 2 hodiny.
A to jsem ještě poslal hodnocení místa Hilton Grand Vacations Club  - jak
se vám líbilo?
Apropo, je mi s podivem, že si s takovou věcí neporadíte tak, aby se vlk
nažral a kluk si zajezdil...