seriove zapojeni pevneho a laboratorniho zdroje, funkce proudoveho omezeni ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Březen 17 08:25:49 CET 2022

ted mam prave na stole zdroj co umi 30 + 30V tlacitkem. mam tu i od
conrada voltcraft PS2403 Pro, coz je 2x40V klasicka konstrukce trafo
jako asi ten diametral. diametral je fakt osklivej :-). rozmerove je to
proste uz obluda a zabira moc mista na stole. tech 80V co ted potrebuju
je na spodni hrane. takze pokud novej, tak 2x60V jinej rozumnej do 10kkc
jsem nenasel.
ty rigoly se jednou koupili do prace a co si pamatuju, relativne male
zobrazovace a odporne porad bezici ventilator :-(. cena/pridana hodnota
asi nejlepsi, to ano. bezici a piskajici ventilatory jsou dnes snad ve
vsem :-(.
nakonec asi na tu moji aplikaci cca 110V/par_mA pouziju jednoduchou
pevnou kostku a do serie rychlou sklenenou pojistku.
vsem dekuji z informace a varovani pred pohrbenim zdroje.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín