seriove zapojeni pevneho a laboratorniho zdroje, funkce proudoveho omezeni ?

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Středa Březen 16 12:18:02 CET 2022

DD, kupte si neco, co to umi, treba od ceske znacky Diametral ( <https://diametral.cz/dc-zdroje/> DC zdroje | Diametral). Tam si stisknete tlacitko A+B a mate rozsah 0-80VDC/3A. Myslim, ze cena je OK. Jedine, co bych asi vytknul, je klasicka analogova konstrukce zdroje, jak se delala pred 25 lety (ale jsou obcas aplikace, kde nechcete digitalni zdroj). Mam na stole nekolik HP/Keysight a taky levnych (a prekvapive dobrych) Rigolu, ale na EMI testy nic z toho nevydrzi (az na Diametral, ktery ano). Nebo co se tyka zvlneni/sumu na vystupu, tam se Diametral zdroji vyrovna az framework od Keysight za o dva rady vetsi cenu. Pekny den, JM

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Poucha
Sent: Wednesday, March 16, 2022 11:51 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: seriove zapojeni pevneho a laboratorniho zdroje, funkce proudoveho omezeni ?

Zdravím,

v každém případě bych přes ten laboratorní zdroj dal ještě pořádnou diodu, aby se nezničil při zkratu.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com <mailto:pavel.poucha na papouch.com>
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod

Papouch production s.r.o. - výroba