Ohledně Bazaru

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Středa Březen 16 11:40:10 CET 2022

Omlouvám se ale tohle jsem nechtěl označit jako OT.
Mám tady několik restů s posláním.
Dokonce jsem musel odříct jednoho kolegu který byl už na cestě.
Měli jsme tu nějaké incidenty. Nic hrozného.
Musel jsem narychlo vyklidit kancelář pro vyšetřovatele.
Druhý den včera náhlé úmrtí souseda 45 roků.
Nesouviselo to s původní verzí "domácí zabíjačky"
V neděli proražená guma a tak objednat nové, všechny 4 a jsem bez auta.
Dnes schůze SVJ a zítra dopoledne pneuservis.
Doma je na mně velký tlak dodělat klukovi byt v Nehvizdech,
tam bez auta tak to fakt ne. Je to až za Nehvizdami směrem na Horoušánky.
V bytě po mrtvém kamarádovi ještě zajistit via policii zavření plynu bo
tam byl zjištěný malý únik při nedávné revizi.
Revizní zprávu jsem dostal před třemi dny.
Bylo to drama, hasiči šli do třetího patra přes okno.
Pak sanita, coroner, pohřebák.
Mám toho tento týden plné kecky.
Nejsem už žádný mladík a do toho stěhování skladu pod lepší zajištění.
Hezký den a zkusím odepsat ještě postiženým jednotlivců.
Jindra Polívka