Preco 99.985kHz?

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pátek Březen 11 17:03:47 CET 2022

V hodinkach sa SC cut velmi nepouziva. Su vacsinou pre vyrazne vyssie
frekvencie a ako vravis, minimum teplotnej zavislosti ma okolo 90
stupnov. Co je zaroven jeho pracovna teplota, takze hodinky by boli
trochu energeticky narocne. Tiez ta azbestova podlozka medzi hodinkami a
rukou by teraz uz nedostala CE znacku...