Preco 99.985kHz?

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Březen 10 16:03:39 CET 2022

Podla "hnedeho" teslackeho katalogu a tiez podla "modreho", diel 3, by
ten krystal mohol byt:
371 611 031 885, alebo ...905

Ten prvy typ ma udavanu toleranciu kmitoctu +/-7.5E-5(v rozsahu teplot
-10 az +55st) a presnost nastavenia 0 az 4E-5 v rozsahu teplot 25 +/-5
st.
Ten druhy ma toleranciu +/-10E-5 (-20 az +70st), presnost rovnaku, ako prvy.

miro

št 10. 3. 2022 o 14:42 Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(a):