Re: Dovoz benzínu z PL

Pikulik picom na volny.cz
Čtvrtek Březen 10 23:31:49 CET 2022

Zkoušel jsem strčit hadičku do nádrže a čerpadlo na vrtačku. Trochu to
čerpalo, ale pořád přisávalo vzduch. Za 10minut jsem vyčerpal 3l. Prý je
v nádrži nějaká příčka.

Pod sedačkou jsem čerpadlo nenašel. Vedou tam dva tenké dráty. Víčko
nejde sundat. Údajně snímač hladiny.

Po zapnutí klíčku se nic neděje. Škodovka třeba zapnula čerpadlo a
natlakovala potrubí. Relátko čerpadla schází. Volal jsem do servisu a
prý tam žádné čerpadlo není. Mám to odsát přes naftový filtr. Je to
divné protože čerpadlo se prodává. Jedná se Mondeo MK3

Sehnal jsem hadičky a redukce na čerpadlo a zítra bude další pokus přes
filtr. Vrtat do nádrže se mi na parkovišti zatím nechce. Nerad bych byl
ve zprávách.