Re: Dovoz benzínu z PL

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Březen 11 06:18:52 CET 2022

cerpadla na vrtacku jsou bida, urcite zkusit ten zpusob prez
"vycucnuti". ten tip s pruhlednou hadiskou a jednou zatackou navic proti
ochutnavani je rozumnej :-). mrizka nemrizka to musi jit .
vsechny auta cerpadla nemaj a to ani ve stejne rade od stejneho vyrobce.
treba muj passat se stejnym typem motoru PD u varinty 85kw nema cerpadlo
a od varianty 96kw ho ma. asi vylepseni v case.
u vrtani nadrze musite mit pripraveno vsechno na tech 60l, prehazovaci
plastovou nadobu pod auto, kandaky i alternativu jak tu dirku prumer
max. 5-6mm zase rychle ucpat.
kupte si tuhle precerpavaci pumpicku, maji skoro vsude.
https://pegasdily.cz/precerpavaci-rucni-pumpa-balonek-2x-hadice-1-metr-1
tomik.

--
AJT SERVIS s.r.o.