Re: Dovoz benzínu z PL

mcmlxxx mcmlxxx na hantec.cz
Čtvrtek Březen 10 08:17:48 CET 2022

v nadrzi je elektricke podavaci cerpadlo, vetsinou zasunute seshora do nadrze, u me treba staci oddelat koberec u zadnich sedacek tam je plechove viko, pod nim hlava cerpadla s konektorem 12V.
Od baterky si vytahnete kabel ke konektoru a v motoru odpojite hadici z filtru paliva vstupní, kterou zasunete do kanystru. Pak jen pockate az to cerpadlo precerpa samo.
b.

⁣Odesláno z TypeApp ​