mech: absolutni zajisteni povoleni zavitu M3 / kombinace al/nerez/mosaz ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Březen 9 06:39:25 CET 2022

A proč tam není zevnitř matička na kontra, dotažená na fest a případně
přilepená?
To nemůže být ten vnitřní sloupek o tloušťku té matičky kratší?

Kdybych dělal něco, co musí být zvenku pohledové, tak bych prostě použil
nějaký subprvek (meziprvek).
Třeba z hliníkového plechu nastříhat čtverečky, např. 15x15x2mm.
Uprostřed díru, co ní šroubek se zapuštěnou hlavou a zalepit nebo
dotáhnout něčím kontra.
No a tyhle čtverečky s vystupujícím závitem bych pak už jen natupo lepil
k tomu výslednému panelu zevnitř.
Tím bude čelní plocha panelu netknutá a nemusím nic tmelit nebo dělat
jiné designové zásahy.

Pokud má být čelní panel pěkný a nerušený, tak použití nějakého
subpanelu nebo aspoň nějakých menších sub-prvků se většinou vyplatí.
Podle mě i když tam dáte něco lisovaného, tak to stejně bude vypadat
zvenku amatérsky. Pokud tedy přes to není nějaká samolepka, nebo se to
netmelí a nestříká.
Anebo pak ty hlavy šroubů přiznat a tvářit se, že je to tam záměrně jako
designový prvek.

PL