mech: absolutni zajisteni povoleni zavitu M3 / kombinace al/nerez/mosaz ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Březen 9 07:01:46 CET 2022

samozrejme idealni reseni a muj "sen" je, pokud se povede zvladnout
lisovani, jsou srouby do slepe diry. Sice vyzaduji pripravu frezovani
otvoru pro lisovani, ale to na cnc routeru zvladnu. pak je druha strana
netknuta.
https://www.sariv.cz/katalog/spojovaci-materialy/lisovaci-prvky/lisovaci-srouby/s-chc-s-cha-detail
tomik.
p.s. nemuzu sem bohuzel dat zadnou fotku, aby to bylo jasnejsi, protoze
to neni ve finale muj vyrobek a dneska je to s tema pravnikama
nebezpecny :-)

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín