mech: absolutni zajisteni povoleni zavitu M3 / kombinace al/nerez/mosaz ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Březen 9 06:14:48 CET 2022

nektere panely se tak i delaly, ale udelat dokonale zahloubeni pro M3
sroubek, neni uplne jednoduche a opakovatelne. je to relativne velka
plocha + ostra hrana atd. + tedy kvalita sroubku, kde nakonec musim brat
BOSSARD z TME, aby prisla alespon nejaka opakovana kvalita, ne cinskej
paskvil. zastoupeni bossard, kde se tvari jako ze maji eshop, mi z
obchodniho oddeleni odmitlo registraci a odkazalo me na nejakou moloch
kovo firmu v Brne, kde zadnej eshop nemaj, coz jsem nepochopil :-(. TME
celej sortiment nema porad skladem. a pak je tu to riziko, ze hlavicka
sroubku je z druhe strany pod samolepkou/folii a pri protoceni
distancniho sloupku je to .. spatne. ikdyz se povede stranovym klickem
sroubek s pcb povolit, tak sloupek je uz navzdy protaceci.to u toho
cerviku s imbusem to mam porad z jedne dostupne strany. mam tady
relativne tesne pred dokoncenim lis delany na miru(do kancelare), pro ty
lisovane srouby M3/M4, takze treba to dopadne a nakonec se to bude
lisovat svepomoci. co si clovek neudela/nezkazi sam, to proste nema :-)
tomik.

--
AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65