mech: absolutni zajisteni povoleni zavitu M3 / kombinace al/nerez/mosaz ?

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Březen 8 09:15:27 CET 2022

dd, me to prijde nejake divne reseni...

Proc nepouzijete treba trhaci nyty s vnitrnim zavitem? Sice byste musel
z pohledove strany diru osadit, aby se tam schovala hlava nytu, ale i
tak mi to prijde jako mene prace nez do hliniku delat zavity a jeste to
lepit.

http://www.dovavanik.cz/Nytovani.html?xmlid=461240

RV