mech: absolutni zajisteni povoleni zavitu M3 / kombinace al/nerez/mosaz ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Březen 8 09:33:37 CET 2022

jedna se o panel, na kterem je osazena elektronika na xx m3x10
distancnich sloupcich. puvodni reseni je lisovany zavit skrz jako treba
od simaf, sariv atd. problem je, ze to musi dokonale zvladat firma.
stavalo se, ze nalisovali moc/malo hluboko, nebo krive/nekolme. je tam i
par sloupku M3/M4x60,70mm a to uz je potreba kolmost dodrzet. pozadovana
presnost tedy vylucuje i ruzne bodovaci rucni techniky atd.nakonec to
jde do praskove lakovny, kde by nemelo byt vyrazne videt to zalisovani.
v nejdulezitjsi pohledove strane se pouziva celoplosna pevna samolepka s
pruhledam pro LED, prepinace atd. a ta dost skryje.
pak vam prijde takova zmrsena mechanika a muzete to vyhodit, tahat se o
reklamaci, opravit se to neda. pokud ty otvory vyvrtam na cnc routeru,
tak ozavitovat je otazka chvile. navic si muzu pripravit ty panely jako
polotovary pro vice variant a osazeni elektroniky. i skladovani jen
placatejch nalakovanejch panelu, nereseni zakryvani zavitu pri lakovani
a pak baleni + transport a neposkrabat. proste nic moc.
tohle reseni je svobova bez prekvapeni a zebrani s cekanim jak to
tentokrat dopane. vsechno je to serie 10 - 50ks, takze firmy z takove
zakazky nejasaj. oni potrebuji praci na tyden v paletach. pripevneni
tech sloupku kontra utazenim je v poho, a asi u toho zustane. pri
nahodne povoleni neni problem znova utahnout. je i videt ze strany
samolepky, kdyz se cervik opre a nadzvedne samolepku a tak se couvne a
je vse zase ok.
lepeni je pokus nahradit kontra utazeni, pripadne ho jeste pojistit.
zatim ale s kontra montazi zadne spatne zpetna vazba neprisla, tak to
asi zachovam.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65