OT: Vodni "slem"

Neděle Březen 6 16:25:52 CET 2022

Moje ryby přežijou i čerstvou vodu, natočím do kyblíku, přileju horkou z
konvice, aby se srovnala teplota na 22, pak odsaju 2/3 staré vody a
napustím novou.

Jsou to teda jen obyčejné živorodky - paví očka, ale jsou tam i 4 neonky a
5 krevetek. Paví očka se množej, nevšim jsem si, že by některý ty mimina
nepřežily výměnu vody).

P.K.