OT: Vodni "slem"

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Březen 6 15:57:53 CET 2022

Chlor u rybicek se resil vetsinou odstatim vody pres noc...kdyz se treba
odchovava pludek. Ono nejde take jen o chlor...cerstva voda z radu ma i
treba jine pH...treba tady v CB tece primo z radu pH 9. Je ale mekka a
ma malou pufracni schopnost takze se to behem chvile srovna.

Resil bych to spis dolejvanim mensich mnozstvi v delsim obdobi. To je
vzdy jistejsi nez jedna velka zmena.

RV