OT: Vodni "slem"

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Březen 6 12:41:16 CET 2022

ha ha
Když tej čističce chce udělat pomyšlení, tak tam tu vodu bude lejt
sprchou, aby se ta voda cestou trochu provětrala.
Pokud jí bude chtít udělat velké pomyšlení, tak tam druhej den přihodí
něco, čemu já říkám bioenzimy (správné jméno je jiné, ale všichni v
obchodech hned vědí co chci). Ta čistička stejně vodu provzdušňuje,
takže ta chlórovanost zmizí rychle.