OT: Vodni "slem"

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Březen 6 16:32:34 CET 2022

Tak pavi ocka nemaji s rybickama nic spolecneho...ty vydrzi vic nez
uzeny sproty. :-)

Vymena velkeho mnozstvi vody je nebezpecna z nejruznejsich
duvodu...nejvetsi problem u zanedbanejsich nadrzi s vetsim mnozstvim ryb
(valna vetsina amaterskych akvaristu - mysleno tech co akvarko maj jen
na paradu) je hromadeni dusikatych latek, ktere se pri houpnuti pH do
zasady zmeni v plynny cpavek ... a ten nevydrzi ani uzeny sproty a ani
gupky.

RV