Re: OT Jednoduchá e-mail klient pro Android

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Sobota Březen 5 15:31:18 CET 2022

Dne 5.3.2022 v 14:45 iko napsal(a):
> Origo google notifikacie su naprd, maju zarucene dorucenie do 15minut.
> Preto som si musel na moje Zigbee senzory spravit vlastne notifikacie,
> sprava zo senzora pride do sekundy. Original sonoff Ewelink tiez chodili
> jak sa im chcelo (alebo aj nechodili).

Z pohledu rychlosti doručení jsou celkem slušné SMS odesílané přes
email. Zkoušel jsem to přes O2, SMS chodily tak do 20sec po odeslání
emailu. Samozřejmě to nemám dlouhodobě otestované a doručení nezaručují
vůbec, takže je to jen orientační čas. Ale prodleva 20sec by mi stačila.
Jen je tam zádrhel v tom, že SMS přijde pokaždé jakože z jiného čísla,
takže se to v běžném SMS klientovi nedá rozumně filtrovat. Doufám, že mi
to Alertify bude fungovat :-)

jf