Re: OT Jednoduchá e-mail klient pro Android

iko iko.ikoon na gmail.com
Sobota Březen 5 14:45:00 CET 2022

Origo google notifikacie su naprd, maju zarucene dorucenie do 15minut. Preto som si musel na moje Zigbee senzory spravit vlastne notifikacie, sprava zo senzora pride do sekundy. Original sonoff Ewelink tiez chodili jak sa im chcelo (alebo aj nechodili).

Dňa 5. marca 2022 14:14:44 SEČ používateľ Jindrich Fucik <fulda na seznam.cz> napísal: