Re: OT Jednoduchá e-mail klient pro Android

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Březen 5 14:14:44 CET 2022

Ahoj,

ne, že bych úplně rozuměl tomu co hledáš, ale jsem velký nepříznivec
zkracování refresh intervalů. Uvědomuješ si, kolik to sežere baterky a
dat pro nic za nic?

Já bych se nebál použití origo google notifikací, které jsou k tomu
určené. Tedy udělat si aplikaci, která si subscribne nějaký notifikační
kanál a na serveru si parsoval danou zprávu při příchodu, nebo dokonce
při vzniku a pak si udělal rozhodnutí, jestli jí pošlu do toho kanálu,
nebo ne.

Jindra