OT Spravce úloh Re: OT Jednoduchá e-mail klient pro Android

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Sobota Březen 5 09:31:19 CET 2022

Kdysi se tu řešilo zpomalování telefonu a odkaz na nějaký "správce uloh".
Nemohl by někdo tento odkaz poslat ještě jednou, abych predesel zkoušení x
ruznych programu? Řeším zpomalování telefonu.

- uvolnim místo (přesunu starsi foto do PC)
- zavřu zbytecne záložky v Chrome (jiný prohlížeč nepoužívám a záložky jsem
líný zavirat)
- zkontroluji co běží v debug režimu (třeba v AndroidStudiu v konzoli)
- odinstaluji zbytečné programy
- některým programům jsem zakázal běh na pozadí (ty které používám občas a
chci je mit)

Ještě něco co by se dalo jednoduše uživatelsky provest?

Děkuji
MG