Re: OT Jednoduchá e-mail klient pro Android

iko iko.ikoon na gmail.com
Sobota Březen 5 16:53:11 CET 2022

Alertify bude urcite fungovat. Daju sa tam nastavovat pre kazdu
aplikaciu pravidla, podla obsahu textu. Podmienka je povolit Alertifiovi
pristup k oznameniam, on ich odtial cita a potom reaguje. U mna bola
spokojnost (pouzival som s Ewelinkom).

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.