OT spusteni davkoveho souboru jako admin

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Sobota Březen 5 11:12:37 CET 2022

Možná to není technicky možné, ale není lepší to pouštět přes síť přes psexec nebo psexec64?

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Martin Locker
Sent: Friday, March 4, 2022 10:58 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: OT spusteni davkoveho souboru jako admin

Potřebuji na více počítačích nakopírovat záplatu do programu instalovaného ve Program Files (x86).
Takže jsem si naivně udělal dávkový soubor, který ovšem musím spouštět jako Administrátor.
Potud vše v pořádku, ale když tu dávku spustím jako admin, tak se mi přepne automaticky do adresáře C:\Windows\system32.
Jak se přepnu zpět do adresáře, ze kterého spouštím tu dávku a kde jsou ty soubory ke kopírování.
Problém je, že ty počítače obíhám s flashkou, která se ale v různých počítačích připojí pod jiným písmenkem:-( Takže tam nemůžu napsat natvrdo přepnutí na konkrétní disk.

Díky

Martin L