OT spusteni davkoveho souboru jako admin

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Březen 4 23:34:03 CET 2022

Zdravim,

a neni mozne se na ne pripojit vzdalene pres ssh?
aspon doma tak nenapadne koukam synum, jestli nehraji ...

tedy takove to obihani antivirovou disketou jsem delal naposled cca l.p. 1992 :)
ok, mozna i par let pozdeji, ale odtehdy jsem uz administratora (nastesti) nedelal

:)

--------------------------
Sam
--------------------------

Sent: Friday, March 04, 2022 at 10:57 PM
From: "Martin Locker" <locker na vosrk.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Subject: OT spusteni davkoveho souboru jako admin

Potřebuji na více počítačích nakopírovat záplatu do programu instalovaného ve Program Files (x86).
Takže jsem si naivně udělal dávkový soubor, který ovšem musím spouštět jako Administrátor.
Potud vše v pořádku, ale když tu dávku spustím jako admin, tak se mi přepne automaticky do adresáře C:\Windows\system32.
Jak se přepnu zpět do adresáře, ze kterého spouštím tu dávku a kde jsou ty soubory ke kopírování.
Problém je, že ty počítače obíhám s flashkou, která se ale v různých počítačích připojí pod jiným písmenkem:-(
Takže tam nemůžu napsat natvrdo přepnutí na konkrétní disk.

Díky

Martin L
 _______________________________________________ HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz[http://www.HW.cz] Hw-list na list.hw.cz http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list[http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list]