OT spusteni davkoveho souboru jako admin

Martin Locker locker na vosrk.cz
Pátek Březen 4 23:01:42 CET 2022

Tak už jsem to konečně vygooglil.
Najdu to v proměnné "%~dp0"

Martin

----- Původní zpráva -----
Odesilatel: Martin Locker (locker na vosrk.cz)
Datum: 04/03/2022 22:58
Příjemce: HW-news (hw-list na list.hw.cz)
Předmět: OT spusteni davkoveho souboru jako admin

Potřebuji na více počítačích nakopírovat záplatu do programu instalovaného ve Program Files (x86).
Takže jsem si naivně udělal dávkový soubor, který ovšem musím spouštět jako Administrátor.
Potud vše v pořádku, ale když tu dávku spustím jako admin, tak se mi přepne automaticky do adresáře C:\Windows\system32.
Jak se přepnu zpět do adresáře, ze kterého spouštím tu dávku a kde jsou ty soubory ke kopírování.
Problém je, že ty počítače obíhám s flashkou, která se ale v různých počítačích připojí pod jiným písmenkem:-(
Takže tam nemůžu napsat natvrdo přepnutí na konkrétní disk.

Díky

Martin L